Pakej dan senarai harga produk Herbalife Malaysia

Bismillah.

Lately ni ramai yang tanya tentang pakej dan senarai harga produk Herbalife Malaysia. Kebanyakan akan tanya “Coach Yana, nak beli produk Herbalife la, berapa harga satu set?”

Pakej dan Harga produk Herbalife Malaysia

Pakej dan Harga produk Herbalife Malaysia

MATLAMAT TURUN BERAT YANG JELAS DENGAN PRODUK HERBALIFE

Tu satu soalan yang susah nak jawab sebenarnya lagi-lagi kalau saya tak berapa tahu apa matlamat orang tu. Yela nak turun berat badan ke? Nak turun berat pon ada macam-macam jenis. Nak kecilkan peha ke atau nak buang lemak perut? Saya bukan hanya sekadar jual produk Herbalife je, tapi saya bagi servis sebagai seorang coach untuk bantu orang turun berat badan.

Biasanya saya akan buat sedikit soal-jawab dulu untuk nak tahu tabiat atau gaya hidup orang tu :

  1. Serius ke? atau saje-saje nak tahu.
  2. Nak turun berat berapa kg?
  3. Pernah cuba apa-apa cara ke untuk turun berat?
  4. Berhasi ke tidak? Kalau tidak, kenapa tak berhasil?
  5. Kenapa sekarang decide betul-betul nak commit untuk turun berat?

Daripada jawapan orang tu, biasanya saya dah boleh agak tabiat & gaya hidup dia macam mana. Kenapa dia susah nak turun berat, apa yang dia kena ubah dan sebagainya.

Then saya akan buat wellness evaluation, check berapa berat, BMI, peratus lemak, air, otot, umur metabolik dan lemak visceral. Saya akan kirakan sekali kadar metabolik dia, bergantung pada berapa banyak die exercise dan beberapa perkara lagi. Biasanya saya akan set appointment untuk buat wellness evaluation tapi kalau yang jauh saya akan kirakan dulu kadar metabolik then minta dia bagi berat dan tinggi.

Harga Herbalife Malaysia

Haa bila dah dapat segala details ni, barulah saya akan merangka program dan pakej produk Herbalife yang bersesuaian dengan orang tu. Saya akan sediakan sekali menu diet / pelan pemakanan yang dia perlu ikut based on dia punya kadar metabolisme.

Sebab setiap orang berbeza, matlamat pon berbeza. Ada yang berat ok, tapi lemak tinggi, ada yang berat tinggi, tapi sebab otot, peratus lemak ok je, ada yang kurang air, ada yang metabolisme rendah, so macam-macam perkara nak kena ambil kira sebelum mereka start program Herbalife ni.

Harga produk Herbalife ni pon ada banyak sebenarnya

  1. Diskaun 25%,
  2. Diskaun 35%
  3. Diskaun 42%
  4. dan paling tinggi 50%.

Biasanya untuk harga produk Herbalife ni, memang saya akan tanya dulu berapa bajet orang tu, dan saya akan sesuaikan dengan matlamat dia. Sebab saya betul-betul fokus untuk bantu orang dapatkan result.

Lepas tu bila dah mulakan program dengan produk Herbalife, saya akan track your progress, biasanya untuk awal-awal dalam seminggu sekali kita akan timbang dan check progress macam mana, then lepas tu 2 minggu / sebulan sekali kita akan timbang dan perbaiki menu diet dan lain-lain. Kalau cuba-cuba nak tipu-tipu tu, tak ikut meal plan memang siaplaah *coach pegang rotan hehe

Basically macam tula cara saya coaching orang, dan hasil daripada analisis tabiat gaya hidup, cara pemakanan, kira kadar metabolik dan meal plan / menu diet yang bersesuaian dengan orang tu, kebanyakan orang yang saya coach alhamdulillah dapat hasil yang best sangat dengan produk Herbalife ni.

Ni adalah antara mereka-mereka yang saya pernah coach dan alhamdulillah dapat result yang sangat best 🙂 :

 

Harga produk herbalife malaysia

testimoni

Mulakan program produk herbalife anda hari ini

Jadi kalau anda berminat nak dapatkan produk Herbalife beserta coaching yang ohsem pada harga yang bersesuaian dengan bajet anda, siap boleh dapat free gifts dan macam-macam lagi hadiah yang best, bolehlah contact saya ye :

Jurulatih Herbalife : Coach Yana

Tel / Whatsapp : 0102875130

Facebook : Yana Saiful

Instagram : yana_fit_mama

One thought on “Pakej dan senarai harga produk Herbalife Malaysia

Leave a comment