Panduan Senaman

Kita akan ikut panduan senaman oleh Samantha Clayton. ( Official Website )

Beliau merupakan seorang athlet olimpik, jurulatih peribadi, fitness model, dan juga merupakan seorang ibu.

Memang banyak sangat pengalaman dalam bidang fitness dan senaman ni, so jom ikut panduan beliau. Dah sedia?

Panduan ni disusun untuk guide selama sebulan. Dibahagi mengikut minggu & hari. Setiap exercise lebih kurang 10-20 minit je. Tapi kesan dia memang sangat amazing. Yang penting kena konsisten dan disiplin. Pasang di laptop atau komputer dan just ikut je segala step yang Samantha tunjuk.

MINGGU PERTAMA :

Hari 1 / 3 / 5:

Hari 2 / 4 / 6 / 7: REHAT

MINGGU KEDUA :

Hari 8 / 11 :

Hari 9 / 12:

Hari 10 / 13 / 14 : REHAT

MINGGU KETIGA :

Hari 15 / 19

Hari 16

Hari 18

Hari 17 / 20 / 21 : REHAT

MINGGU KEEMPAT :

Hari 22 / 24 :

Hari 23 / 25 / 27 :

Hari 28  :

2 thoughts on “Panduan Senaman

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s